Sunday, October 21, 2007

Hanoi des del minibus

4 comments:

Anonymous said...

ei nois!
m'encanta el soroll de fons dels claxons, és un bon concert de pito!. Ja és bo que us hi troveu a gust en una gran capital tan caòtica. Seria de l'agrat d'en Ch.B. segur!. Per cert el Braça va perde 3-1 cntra el Villareal, de 21 punts contra la penya i a handbol també va perdre contra un de Saragossa. Bé, com a mínim la selecció nacional (espanyola) ja està gairebé classificada per l'Eurocopa, cosa que ens alegra a TOTS. En un altre ordre de coses, tenim el titànic encara sencer al jardí de la Fosca...de moment. Darrera hora, en Maragall té aquella malaltia, com es diu?, Eisenhower?...no, no Alzheimer. Aquest acudit cruel el va fer ell mateix quan va anunciar, públicament, que tenia la malatia.I a més, ja no és del PSC, no paga la quota...i no pq no s'enrecordi.
Fins aviat
PD 'la colina de la hamburgesa' també va del vietnam, que la meva dóna se l'havia deixat. I a mi, més que les conilletes m'agrada el surf i la carn de bou. Ai, el horror.

Anonymous said...

Bé, de pel.lícules sobre el vietnam n'hi ha moltes, i la veritat, no estic segur que la de l'endevinalla estigui entre el llistat exposat fins ara... per cert, parlant de pel.lícules, endevineu quina pel.lícula ha guanyat el premi a la millor interpretació pel conjunt de les seves actrius al 19è festival de cinema de girona? salut i força.

Anonymous said...

Manoi aquests de janoi! quin merder que foten! m'imagino aquestes motos al casc antic de girona i a la pagans i a en nadal els agafa alguna cosa!

Anonymous said...

fa un temps, com ja vaig comentar, vaig veure al truffaut una excel·lent obra mestra d'una genial guionista i directora feminista gironina anomenada Escuder M. Vilaltella, curt ple de sensibilitat i delicadesa, amb un conjunt d'estrellas artistiques que tan sols una bona mà esquerra que sabés dominar egos podia evitar els conflictes i gelosies, cosa que ben segur s'encarregà, també, el productor. Aquestes genis de l'interpretació, que si no l'han rebut es merexerien rebre tots els premis, eren la Carla García, la Lurdes Barba, la Mercè Lleixà i una jove promesa que ara...um, no m'enrecordo del nom...bé, és igual, que ho feien molt bé.
Sort per elles!