Thursday, September 27, 2007

A Xi'an

Xi'an

1 comment:

Anonymous said...

la marta escuder!. Avui te'm vist a la revista! A mi, això de xina no m'interessa gaire, tan sols en yimou, en kar-wari i algun altre director xinès de cine. el cine és la meva passió, per això quan la Noelia amb va dir que la marta de veïnes tenia un blog...em vaig animar a escriure!. i és que amb la meva companya vàrem anr al truffaut a veure el curt que, per cert, el millor. sobretot l'escena lèsbica del terrat. i tens raó, sovint el cansament i la brutícia t'empenyen a la recerca d'una sensibilitat més autèntica, tot i que sigui lèsbica. és més, a vegades, una qüestió de compartir sentiments i sensibilitats que no pas una atracció natural, per ixò moltes abans em sigut heteros. bé, m'ha fet molta il·lusió escriure't!. ¡¡disfruta molt!!